MENU
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Защита прав потребителя ! » Права потребителя. » Порядок обращения граждан по вопросу защиты прав потребителя (Порядок обращения граждан по вопросу защиты прав потребителя)
Порядок обращения граждан по вопросу защиты прав потребителя
AdminДата: Четверг, 27.12.2007, 18:44 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 60
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Порядок обращения граждан по вопросу защиты своих прав как потребителей

Управление развития потребительского рынка и защиты прав потребителей Одесского городского совета информирует о порядке обращения граждан. Права и обязанности потребителя, образец заявления.
Доводимо до відома членів територіальної громади м. Одеси, що відповідно до ст. 1 ЗУ «Про звернення громадян» та ст. 5 ЗУ «Про захист прав споживачів» за захистом своїх прав як споживача Ви маєте право звернутися із зверненням до відділу захисту прав споживачів Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради, яке розташоване за адресою: 65045, м. Одеса, вул. Преображенська, 60, тел.: 722-04-39.

Ваше звернення до вказаного органу місцевого самоврядування має відповідати наступним вимогам.
У відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по-батькові
- місце проживання громадянина
- викладено суть порушеного питання
- зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги
- письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Також повідомляємо, що подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Витрати, зроблені органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією незалежно від форм власності, об’єднанням громадян, засобами масової інформації у зв’язку з перевіркою звернень, які містять завідомо неправдиві відомості, можуть бути стягнуті з громадянина за рішенням суду.

Слід звернути увагу, що законодавство України під терміном «споживач» розуміє фізичну особу, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
 
Форум » Защита прав потребителя ! » Права потребителя. » Порядок обращения граждан по вопросу защиты прав потребителя (Порядок обращения граждан по вопросу защиты прав потребителя)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: