Отже, у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, для пред’явлення своїх вимог щодо придбання товару неналежної якості споживачеві в першу чергу необхідно звернутися із заявою до продавця чи виробника товару.
Зразок заяви
Директору ______________
________________________
гр. _____________________,
який проживає за адресою:
________________________
________________________
тел.: ____________________
ЗАЯВА
«___» __________ 200_ року в Вашому магазині я придбав ______________________, вартістю ____ грн.,
що підтверджується чеком (паспортом або гарантійним талоном),
в якому передбачено, що гарантійний термін на )______________ встановлений __________ з дня продажу.
Укладення договору купівлі-продажу підтверджується розрахунковим документом.
«___» _________ року в ___________ були виявлені недоліки.
На підставі ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» прошу (висувається одна з вимог):
- Пропорційно зменшити ціну
- Безоплатно усунути недоліки товару
- Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.
Дата ________________ Підпис _______________